توصیف مختصر
عضو هیئت علمی گروه مدیریت عملیات و فناوری اطلاعات با سابقهی مشاور، مجری یا کارشناس بیش از 60 پروژه در حوزههای تحقیقات بازار، هوشمندی کسب و کار، تحلیل بازار و توسعهی کسب و کار
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
دکترای تخصصی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
2
کارشناسی ارشد
تهران
تهران
ایران
3
کارشناسی
یزد
یزد
ایران
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
عالی
خوب
سوابق شغلی
#
عناوین مسئولیتها
سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
مشاور تحول دیجیتال
بانک ملت
1399
2
هم بنیان گذار و عضو هیئت مدیره
تجارت الکترونیک رایبد ایرانیان
1398
3
مشاور تحقیقات بازار و تحول دیجیتال
بانک انصار
1396
1399
4
مشاور واحد مطالعه بازار و هوش کسب و کار
مشاور واحد مطالعه بازار و هوش کسب و کار
1392
1398
5
مشاور ارشد پروژههای تحقیقات بازار و هوشمندی کسبوکار و دادهکاوی
گروه مشاوران سرآمد کسب و کار
1392
6
مشاور تحقیقات بازار
بانک ملت
1392
1393
عضویت در شورای نویسندگان
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
International journal of e-business research
از 2013
2
Digital Business
از 2021
افتخارات و جوایز
#
عناوین جوایز و افتخارات
تاریخ دریافت
1
انتخاب به عنوان بهترین ارائه دهنده، هفتمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل، آذر ماه ۱۳۹۲، دانشگاه جامع امام حسین (ع)
2
عضویت در بنیاد ملی نخبگان
3
کسب رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۷ در رشته مدیریت صنعتی
4
کسب رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۷ در رشته مدیریت تکنولوژی
5
کسب رتبه دوم کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۷ در رشته مدیریت فناوری اطلاعات
فعالیت ها و عضویت های حرفه ای
#
عناوین عضویتهاى حرفهاى
توضیحات
1
سرممیز بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO- 9000: 2000 به شماره IQ- LA5646
2
عضو انجمن بین المللی علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
3
عضویت در کمیسیون پرداختیاری ایران
عضو وابسته - - -
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
سرپرست معاون پژوهشی مدیریت
معاون پژوهشی دانشکده سطح 2
1403/07/23
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
داده کاوی
1387
2
توسعه سیستم
1388
3
بانکداری الکترونیک
1388
4
سیستم های نرم
1390
5
پرداخت الکترونیک
1392
6
تحقیقات بازار
1392
7
توسعه کسب و کار
1392
8
هوشمندی کسب و کار
1393
9
بانکداری دیجیتال
1395
10
مدیریت تجربه مشتری
1397
11
بازاریابی دیجیتال
1397
12
بلاک چین
1397
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
مدل سازی عوامل موثر بر بازاریابی دهان به دهان مثبت و منفی در بانکداری همراه از منظر نظریههای ارزش، تصدیق انتظارات و سرایت
ابراهیم بردیافر
2
تدوین چارچوبی جهت ارتقای تجربه مشتری در صنعت گردشگری به کمک فناوریهای انقلاب صنعتی نسل چهارم
زهرا ریاحی
3
ارائهی چارچوبی جهت طبقه بندی تکنیکهای هک رشد متناسب با هدف کمپینهای تبلیغاتی
زهرا پیرمحمدزاده
4
شناسایی توانایی های کاربر در نقطه تعامل و ارتباط کانال انسان و موبایل در دستگاه های کاربردی موبایل با استفاده از نظر کاوی کاربران و نظرات کارشناسان. (مورد مطالعه: کیف پول های رمزنگاری اپلیکیشن موبایل)
مهدیس اتابکی
5
بررسی نقش فناوری های انقلاب صنعتی نسل چهارم در هوشمند سازی فرایندهای بازاریابی و فروش در صنعت خودرو سازی ( ایرانخودرو)
اتنا اردانی
6
طراحی معماری سیستم های اطلاعاتی مورد نیاز جهت احراز هویت در بانکداری شرکتی با استفاده از زنجیره بلوکی و پردازش متن
امیر غفاریان دانشمند
7
طراحی چارچوبی جهت طراحی و پیاده سازی مدیریت ارتباطات یکپارچه بازاریابی دیجیتال در تجارت B2B(موردمطالعه : فروش ATSها در صنعت HR )
امیرحسین جبه دار
8
بررسی رویکردهای افزایش نرخ تعامل محتواهای متنی و تصویری با استفاده از بازی وارسازی
علی واحدی
9
بررسی و طبقه بندی مدل های درآمدی بازی های متاورسی مبتنی بر بلاکچین
نرگس فهیمی دوقزلو
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
نقش بازیوارسازی در ترغیب کاربران به تولید محتوا درشبکه اجتماعی اینستاگرام (مطالعه موردی:شرکتهای صنایع غذایی)
پردیس گل محمدی
2
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در طراحی موفق سیستم های وفادارسازی مبتنی بر زنجیره ی بلوکی
سهیلا سرائی
3
تخصیص منابع انسانی به فرآیند تخصیص اعتبار با رویکرد فرآیند کاوی
شکوفه سادات حسینی
4
توسعه مدل ارزشآفرینی در زنجیره تأمین از طریق فناوری زنجیره بلوکی
شیرین السادات وزیری
5
طراحی داده محور سبد محصولات برای مشتریان در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعاتی: فروشگاههای زنجیرهای سازمان اتکا)
رویاسادات اریاشکوه
6
کاربرد متن کاوی در طبقهبندی کالاهای سامانهی ایران کد بر اساس مقیاسهای وزنی و فاصلهای مورد مطالعه: پروژه ی سامانهی تدارکات الکترونیکی دولت
مهتاب روح الهی
7
مدل ارزیابی آمادگی پیاده سازی بلاکچین BIRAM: رویکرد قابلیتهای پویا
امیررضا کشاورززاده
8
بررسی مدل کسبوکار شرکتهای نوپا در زمینه بلاکچین، طبقهبندی آنها و مشخص نمودن الگوهای کسبوکار قابلاجرا در ایران
هادی مصباح نمینی
9
بررسی تاثیر جنسیت برند کارفرما بر پیامدهای رفتاری کارکنان با توجه به نقش میانجی هویت یابی و ارزش ویژه برند کارفرما
روزبه نیک سرشت
10
شناسایی عوامل موثر بر توسعه بکارگیری امضای الکترونیکی در دستگاههای اجرایی
رضا جوادی نیا
11
بررسی تأثیر فناوری بلاک چین بر مدلهای تجارت (الگوها و طبقهبندی)
افشین درخشنده کی
12
ارائه مدلی دینامیک جهت تحلیل تأخیرها در زنجیره تأمین گوشت
مریم احمدی
13
اولویتبندی فناوریهای انقلاب صنعتی چهارم در بنگاههای کوچک و متوسط، مطالعه موردی: صنایع الکترونیک و مخابرات
امیرمحمد نوروزی
14
طراحی چارچوبی برای تسهیل ارزشافزایی سرمایهگذاران جسور در شرکتهای سرمایهپذیر فناوری اطلاعات
دانیال زندی دره غریبی
15
ارائه چارچوبی جهت توسعه کسب وکار های دیجیتال با استفاده از فناوری های نسل 4، (مورد مطالعه: صنعت غذای فوری)
امیرحسین ولائی
16
بررسی تاثیر جنسیت برند کارفرما بر پیامدهای رفتاری کارکنان
روزبه نیک سرشت
17
طراحی یک مدل معماری کسب و کار مبتنی بر بلاکچین در توسعه خدمات بیمه همتا به همتا
شمیم شجاع
18
پیشبینی نرخ بازگشت تایرهای فرسوده برای بازیافت و استفاده مجدد با استفاده از روشهای یادگیری ماشین
مهتاب واحدی
19
بازاریابی محتوای دیجیتال و اثر آن بر توسعه فروش و صادرات
حوزه مطالعه : صنایع دستی
مینا کربلایی اکبری
20
ارزیابی امکان سنجی فناوری های مبتنی بر بلاکچین در زنجیره تأمین شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی
معصومه کمالی
21
ارزیابی نیازمندیهای تحلیلگری کلان داده در زنجیره تامین هوشمند به کمک QFD فازی
فاطمه خدابخشی پاریزی
22
تبیین چگونگی ایفای نقش قابلیتهای پویا در شرکتهای فن مالی (فناوری مالی) ایران
رضوانه ریحانی
23
بررسی عوامل حیاتی موفقیت و شکست در بازاریابی محتوا
فاطمه بیطرفان نظری
24
ارائه الگوی هماهنگی استراتژیک سازمان در هنگام تحول دیجیتال
الهام فرشتیان
25
ارائه یک چارچوب مبتنی بر اینترنت اشیا برای برنامه ریزی فروش و عملیات زمان واقعی با استفاده از پویایی سیستمها
سمانه سادات میری عقدا
26
ارزیابی تحول دیجیتال با رایانش ابری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه بانک آینده)
رضا هاشم نظری
27
بررسی تاثیر تحلیلگری کلان داده بر روی عملکرد پایدار زنجیره تامین بیمارستان با میانجی گری عملیات ناب و یکپارچگی
فاطمه خدابخشی پاریزی
28
نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجربه مشتری برکیفیت رفتار مشتری (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران)
مریم اژدری
29
ارزیابی عوامل انگیزشی تاثیرگذار بر به روزرسانی استوری ها و رابطه ی میان به روزرسانی استوری با سن عددی و خودشیفتگی.
بهاره نصیری
30
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت آن ، با نقش متغیر میانجی تجربه و درگیری مشتری در صنعت بانکداری
حسین گرگی زاده
31
تحلیل تعامل عوامل موثر بر ارتقا عملکرد سوپر اپلیکیشن های بانکی در ایران با استفاده از رویکرد معادلات ساختار- تفسیری
سپهر ستاری
32
پیشبینی و ارزیابی رویگردانی و نگهداشت مشتریان با استفاده از رو شهای ترکیبی دادهکاوی)موردمطالعه:شرکت سلولزی شکوه(
سارا فقیهی
33
شناسایی و طبقه بندی کتردبردهای فناوری های واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی در صنعت گردشگری و صنایع وابسته
سبا پارسائی
34
پیش بینی رویگردانی مشتری در بانک در چارچوب یادگیری ترکیبی
فرنگیس نوجه دهی
دروس ترم جاری
534 - سیستم های اطلاعاتی مدیریت - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30
003 - مبانی تئوری و فلسفی سیستم های اطلاعاتی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:00 تا 17:00
010 - تجارت و کسب و کار الکترونیک - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
503 - سیستم های اطلاعاتی مدیریت پیشرفته - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
591 - مدیریت استراتژیک پیشرفته - روز: یک شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
015 - مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
537 - مدیریت استراتژیک - روز: چهارشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
537 - مدیریت استراتژیک - روز: چهارشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30
003 - مبانی تئوری و فلسفی سیستم های اطلاعاتی - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
10
سیستم های اطلاعاتی مدیریت
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:534گروه درس:21تعداد دانشجو:20تعداد واحد3روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:30نام ساختمان:نام کلاس:
11
مبانی تئوری و فلسفی سیستم های اطلاعاتی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:14کد درس:003گروه درس:21تعداد دانشجو:17تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:15:00زمان پایان کلاس:17:00نام ساختمان:نام کلاس:
12
تجارت و کسب و کار الکترونیک
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:14کد درس:010گروه درس:22تعداد دانشجو:16تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
13
سیستم های اطلاعاتی مدیریت پیشرفته
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:14کد درس:503گروه درس:22تعداد دانشجو:10تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
14
مدیریت استراتژیک پیشرفته
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:14کد درس:591گروه درس:21تعداد دانشجو:10تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
15
مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:14کد درس:015گروه درس:21تعداد دانشجو:7تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
16
مدیریت استراتژیک
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:537گروه درس:21تعداد دانشجو:8تعداد واحد3روز:چهارشنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
17
مدیریت استراتژیک
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:537گروه درس:80تعداد دانشجو:24تعداد واحد3روز:چهارشنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:30نام ساختمان:نام کلاس:
18
مبانی تئوری و فلسفی سیستم های اطلاعاتی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:14کد درس:003گروه درس:21تعداد دانشجو:10تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
دورههای تدریس شده
#
عناوین دروس
مکان و تاریخ تدریس
1
تجارت الکترونیک
مقطع کارشناسی ارشد- دانشگاه خوارزمی- 1399
2
طرح ریزی کسب و کار
مقطع کارشناسی ارشد- دانشگاه علامه طباطبایی- 1398
3
مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات
مقطع کارشناسی ارشد- دانشگاه خوارزمی- 1398
4
سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان
مقطع کارشناسی ارشد- دانشگاه خوارزمی- 1398
5
تئوری های فلسفی سیستم های اطلاعاتی
مقطع کارشناسی ارشد- دانشگاه خوارزمی- 1398
6
مدیریت سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
مقطع کارشناسی ارشد- دانشگاه علامه طباطبایی- 1394
کارگاههای برگزار یا تدریس شده
#
عناوین کارگاهها و دورههاى آموزشى
سازمان برگزار کننده
محل برگزارى
تاریخ برگزارى
1
پژوهشهای بازاریابی کمی با استفاده از نرمافزارهای SPSS ،IBM MODELER و SAS JMP
گروه مشاوران سرآمد کسب و کار
1397
2
تحقیقات بازاریابی
مدرسه عالی کسب و کار ماهان
1399
3
هوشمندی کسب و کار با استفاده از نرم افزار QlikView
گروه مشاوران سرآمد کسب و کار
1396
4
تحلیل داده های کیفی با استفاده از نرم افزار Atlas.ti
دانشگاه علامه طباطبائی
1394
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
A multi-theoretical view on social media continuance intention: Combining theory of planned behavior, expectation-confirmation model and consumption values
Mohammad Mehrabioun Mohammadi
Digital Business
2024
2
Toward an enhanced methodology to mitigate challenges of applying participatory action research in managing innovation projects
Mohammad Mehrabioun Mohammadi
International Journal of Managing Projects in Business
2024
3
The nature of hard and soft problems and their problem-solving perspectives
Payam Hanafizadeh, Mohammad Mehrabioun Mohammadi
Journal of Systems Thinking in Practice
2023
4
Mohammad Mehrabioun Mohammadi, Ali Jalali, Arezoo Hasani
International Journal of Quality & Reliability Management
2021
5
Hanafizadeh, Payam; Mehrabioun, Mohammad; Mostasharirad, Ali;
Philosophy of Management
2020
6
Mehrabioun, Mohammad; Mahdizadeh, Bibi Malihe;
Human Systems Management
2020
7
Hanafizadeh, Payam; Mehrabioun, Mohammad;
Systemic Practice and Action Research
2019
8
Digital Transformation of Payment Systems Using Field Service Management
H Torabian, M Mehrabioun
International Journal of Mechanical and Industrial Engineering
2019
9
Ravasan, Ahad Zare; Mohammadi, Mohammad Mehrabioun; Hamidi, Homa;
Corporate and Global Standardization Initiatives in Contemporary Society
2018
10
Hanafizadeh, Payam; Mehrabioun, Mohammad;
Systemic Practice and Action Research
2018
11
Hanafizadeh, Payam; Mehrabioun, Mohammad; Badie, Kambiz; Soofi, Jahanyar Bamdad;
Systemic Practice and Action Research
2018
12
Jakobs, Kai; , Ahad Zare; Mohammad Mehrabioun
IGI Global
2018
13
Taghva, Mohammad Reza; Mehrabioun Mohammadi, Mohammad; Zare Ravasan, Ahad; Arzi Soltan, Amir;
IT Management Studies
2017
14
Mohammadi, Mohammad Mehrabioun; Ravasan, Ahad Zare; Hamidi, Homa;
International Journal of Standardization Research (IJSR)
2015
15
Ravasan, Ahad Zare; Mansouri, Taha; Mohammadi, Mohammad Mehrabioun; Rouhani, Saeed;
International Journal of Information Technologies and Systems Approach (IJITSA)
2014
16
Mehrabioun Mohammadi, Mohammad; Shahriari, Gholamreza; Zare Ravasan, Ahad;
IT Management Studies
2013
17
محرابیون محمدی; محمد; شهریاری; زارع رواسان; احد;
مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
2013
18
Soltan, A; Mohammadi, M;
Management Science Letters
2012
19
Hanafizadeh, Payam; Ravasan, Ahad Zare; Nabavi, Ali; Mehrabioun, Mohammad;
International Journal of Virtual Communities and Social Networking (IJVCSN)
2012
20
Momeni, M; Mohammadi, M; Maleki, M; Afshari, M;
Management Science Letters
2011
21
Ahmadzadeh, Mohammad; Gholamian, Mohammad Reza; Mehrabioun, Mohammad;
International Conference on Future Information Technology (IPCSIT)). IACSIT Press
2011
22
بررسی تأثیر تکنولوژی زنجیره بلوکی در حل چالش های زنجیره تأمین غذای حلال
مجتبی فرخ, محمد محرابیون
مدیریت بهره وری
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
ارائه چارچوبی جهت توسعه کسب و کارهای دیجیتال با استفتده از فناوری های نسل چهارم (مورد مطالعه صنعت غذای فوری)
سید فرید موسوی, امیرحسین ولائی, محمد محرابیون, آرزو گازری نیشابوری
اولین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مدیریت و کامپیوتر - ایران
1403/03/18
شفاهى
2
Human Resource Allocation to the Credit Requirement Process A Process Mining Approach
Omid Mahdi Ebadati, Mohammad Mehrabioun Mohammadi, Shokoofeh Hosseini
13th International Conference on Information and Knowledge Technology (IKT) - Iran
1401/09/29
شفاهى