توصیف مختصر
عضو هیئت علمی گروه مدیریت عملیات و فناوری اطلاعات با سابقه‌ی مشاور، مجری یا کارشناس بیش از 60 پروژه در حوزه‌های تحقیقات بازار، هوشمندی کسب و کار، تحلیل بازار و توسعه‌ی کسب و کار
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکترای تخصصی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
2
کارشناسی ارشد
تهران
تهران
ایران
3
کارشناسی
یزد
یزد
ایران
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
عالی
خوب
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
داده کاوی
1387
2
توسعه سیستم
1388
3
بانکداری الکترونیک
1388
4
سیستم های نرم
1390
5
پرداخت الکترونیک
1392
6
تحقیقات بازار
1392
7
توسعه کسب و کار
1392
8
هوشمندی کسب و کار
1393
9
بانکداری دیجیتال
1395
10
مدیریت تجربه مشتری
1397
11
بازاریابی دیجیتال
1397
12
بلاک چین
1397
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
مدل سازی عوامل موثر بر بازاریابی دهان به دهان مثبت و منفی در بانکداری همراه از منظر نظریه‌های ارزش، تصدیق انتظارات و سرایت
ابراهیم بردیافر
2
تدوین چارچوبی جهت ارتقای تجربه مشتری در صنعت گردشگری به کمک فناوری‌های انقلاب صنعتی نسل چهارم
زهرا ریاحی
3
ارائهی چارچوبی جهت طبقه بندی تکنیکهای هک رشد متناسب با هدف کمپینهای تبلیغاتی
زهرا پیرمحمدزاده
4
شناسایی توانایی های کاربر در نقطه تعامل و ارتباط کانال انسان و موبایل در دستگاه های کاربردی موبایل با استفاده از نظر کاوی کاربران و نظرات کارشناسان. (مورد مطالعه: کیف پول های رمزنگاری اپلیکیشن موبایل)
مهدیس اتابکی
5
بررسی نقش فناوری های انقلاب صنعتی نسل چهارم در هوشمند سازی فرایندهای بازاریابی و فروش در صنعت خودرو سازی ( ایرانخودرو)
اتنا اردانی
6
طراحی معماری سیستم های اطلاعاتی مورد نیاز جهت احراز هویت در بانکداری شرکتی با استفاده از زنجیره بلوکی و پردازش متن
امیر غفاریان دانشمند
7
طراحی چارچوبی جهت طراحی و پیاده سازی مدیریت ارتباطات یکپارچه بازاریابی دیجیتال در تجارت B2B(موردمطالعه : فروش ATSها در صنعت HR )
امیرحسین جبه دار
8
بررسی رویکردهای افزایش نرخ تعامل محتواهای متنی و تصویری با استفاده از بازی وارسازی
علی واحدی
9
بررسی و طبقه بندی مدل های درآمدی بازی های متاورسی مبتنی بر بلاکچین
نرگس فهیمی دوقزلو
10
بررسی نقش تعدیل گر قابلیت نوآوری در تاثیر ابعاد چابکی سازمانی بر نوآوری دیجیتال در سازمان های کوچک و متوسط صنعت گردشگری
ایما دولت ابادی فراهانی
11
بررسی کاربرد اصول روانشناسی اگزیستانسیال در ارتقای مدیریت پروژه های چابک
حامد صفاریان
12
ارائه مدل قابلیت های سازمانی جهت ارتقای تجربه مشتری در صنعت گردشگری
علی بردبار
دروس ترم جاری
038 - تئوری شناختی و نظریه های سیستمی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:00 تا 17:00
003 - مبانی تئوری و فلسفی سیستم های اطلاعاتی - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
537 - مدیریت استراتژیک - روز: چهارشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30
537 - مدیریت استراتژیک - روز: چهارشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
015 - مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
591 - مدیریت استراتژیک پیشرفته - روز: یک شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
009 - مدیریت استراتژیک سیستم های اطلاعاتی - روز: شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00